reklama

Energeticky vampirizmus

Isty cas sa v mojej pritomnosti pohybovala osoba, ktoru som (v negativnom slova zmysle) vnimala velmi intenzivne. Nie preto, ze by som chcela... ale bola som nejakym sposobom donutena.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)
Obrázok blogu

 Islo o cloveka, ktory sa vam snazi co najrychlejsie dostat pod kozu a po par stretnutiach o vas hovori ako o velmi dobrom kamaratovi, spriaznenej dusi... Osobne sa podobnym typom vyhybam, ale tato osoba si ma "ziskala" svojim rozpravanim. Boli to vacsinou zalezitosti sukromne, tykajuce sa vztahov v rodine a podobne. Mala som dojem, ze sa nema komu vyrozpravat... ze len potrebuje vypocut.

 Ked som mala slabu chvilku ja, alebo som nebola vo svojej kozi a snazila som sa vyrozpravat - zdoverit, "zrusila" ma az urazajucim sposobom a nemienila ma vobec vypocut, alebo sa mnou zaoberat. Napriek tomu, ze sa ma to dotklo a zostala som neprijemne prekvapena, nevenovala som tomu dlho pozornost. "Mozno nema naladu ani ona", povedala som si.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Postupom casu sa vsetky nase rozhovory viedli v duchu PLACUCI - UTESUJUCI. Napokon to boli uz len jej monology o tom, ako jej nikto neveri, nikto ju nema rad a nevazi si ju, aki su vsetci okolo nej na nu zli a cely jej zivot je jedno velke nestastie, ktore nema ziadny zmysel a vyznam. Stavalo sa, ze mi volavala v nocnych hodinach alebo v pracovnej dobe... a neslo o 5-minutove telefonaty.

 V tomto nespocetnom mnozstve negativnych slov, myslienok a zufalstva som sa zacinala stracat. Po stretnutiach s nou som si do postele lahala vycerpana,prazdna, casto s bolestami hlavy, neschopna spomenut si, o com sme sa vlastne rozpravali. Stratila som chut na spolocne aktivity s priatelmi... V noci som prepadavala depresiam a priatel sa budil na moj plac. Na tom vsetkom vsak bola najhorsia skutocnost, ze som sa citila vinna za to, v akom je spominana osoba stave.. a ja jej nedokazem pomoct.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 V momentoch, kedy som sa citila neprijemne uz priamo v jej pritomnosti, bola som nesvoja a nemala zaujem absolutne o nic, zacala som si pomaly uvedomovat, co sa vlastne deje. Rozhodla som sa co najviac sa jej vyhybat, odpovedat na co najmenej telefonatov. Nastalo obdobie, kedy som dokazala vycitit, ze sa blizi k nasmu domu, alebo se sa nachadza v miestnosti na rovnakom poschodi...prislo mi nevolno a mdlo.

 Pravdu povediac, neviem, ako by to skoncilo, keby tato osoba nahle neodisla pracovat do Skandinavie. Dolezite vsak pre mna je, ze to SKONCILO.

 Par mesiacov po tejto skusenosti som v tv zahliadla dokument o Energetickom Vampirizme. Velmi ma to zaujalo a snazila som sa zohnat si co najviac informacii na tuto temu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Podla tejto teorie je vampirom clovek, ktory nie je schopny vytvarat si prirodzenu psychicku energiu v dostatocnom mnozstve a preto ju nevedomky cerpa z inych, resp. ju saje na ukor inej osoby, u ktorej casom dochadza k celkovemu nezaujmu o okolity svet a chradnutie celeho organizmu.

 Je to osoba, ktora ma pocity, ze je stale na dne, zvaluje vinu na vsetkych a vsetko okolo seba, rozculuje sa nad banalitami, upriamuje na seba pozornost, nevie sa tesit z malickosti a chyba jej pozitivny pohlad na svet. Vyziva sa v lutovani seba samej. 

 ...ja osobne tejto teorii verim. Ak ma kazdy svojho anjela, preco by nemohol maj aj vlastneho upira? ;o)

Petra Vartovnikova

Petra Vartovnikova

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

milujem vonu skoreho letneho rana a zeleny caj... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu