reklama

Ako som prisla k viere v zeleninu

Decka su velmi zvedave a velakrat ma castuju zaujimavymi otazkami, na ktore nedokazem vzdy pohotovo odpovedat, ale snazim sa..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Ukladala som ciste pradlo a Jade (4r) leziaca na posteli, zuzlajuc si dva prsty pravej ruky na mna vychrlila: "Petra? Ty si zidovka?""Nie Jade, nie som.""A co si? Mas boha?""Ja nie, ja neverim v boha, verim v seba a v ludi, ktorych mam rada.""Hm... tak ty si potom vegetarianka...";o)))

Petra Vartovnikova

Petra Vartovnikova

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

milujem vonu skoreho letneho rana a zeleny caj... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu