reklama

Bojite sa radi?

Stalo sa vam niekedy, ze ste ucitili cisi dotyk na ramene, aj ked bola miestnost, v ktorej ste sa nachadzali, celkom prazdna?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Mne sa to stava casto. A plno inych veci. Sama to vysvetlit neviem, a preto ma to mozno aj zaujima.

....casto pocuvam, ako niekto v mojej pritomnosti dycha, sem tam sa ma dotkne, posepka moje meno, alebo ho zakrici z vedlajsej miestnosti, detsky smiech a kroky v prazdnom dome...

Moznost, ze tu so mnou je este niekto iny, beriem ako samozrejmost. Po rokoch skusenosti podobnych tym, ktore som uz uviedla, mi to pride prirodzene a chvilky, ked sa to deje, si tak trosku vychutnavam.

Vcera bola tiez zvlastna noc, preto sa mi to vlastne vsetko pripomenulo. Mala som babysitting, deti uz spali, v dome bolo ticho. Az na par zvukov z domaceho pracovne (otvaranie okna, klopkanie) a z povaly. Razne kroky na schodoch..Nefukal vietor, vonku bol klud..

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Byva tu teda s nami este niekto? Rada by som sa s nim zoznamila....

Petra Vartovnikova

Petra Vartovnikova

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

milujem vonu skoreho letneho rana a zeleny caj... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu